Tuesday, August 07, 2007

dag 2 vakantievee vertier


Vroeg wakker geworden met het dreinende gevoel van een beginnende hoofdpijn. Ontbeten en een rustig plaatsje aan het zwembad gezocht en gevonden... tot tien uur wanneer de zwembaddiscjockey het nodig vond zıjn dagelijkse portie geluidshinder over ons argelozen te hoog-decibelleren. Mijn dreinende gevoel van beginnende hoofdpijn zwakte af en maakt plaats voor een blijvende.

´s Middags in de spa van het hotel me laten masseren door een zeer vriendelijke man die het opeens nodig vond zijn zwaar ingeoliede doch tengere borstkast te gebruiken voor wat hij waarschijnlijk dacht een zeer relaxerende massage van mijn rug en billen. İk begreep achteraf nıet helemaal waarom ik hem moest betalen en niet andersom.

`s Avonds na het eten de hotelshow... een te verwachten tenenkrommende portie anti-humor van wel(?)-willende ´´entertainers´´ met de vanzelfsprekende ballonnen als namaakborsten bij de mannen, getekende krulsnorren bij de vrouwen, scheten en vrij expliciete insinuaties naar diverse sexuele handelingen. Na drie kwartier lijden kon ik dan eindelıjk mijn twee jongsten naar de hotelkamer brengen om te slapen en zelf nog wat in mıjn boek te lezen.

En nog maar 12 dagen te gaan.




Klik hier voor het verslag van de volgende dag.



No comments: