Sunday, August 19, 2007

Dag 14 vakantievee verleidingen


Onze twee oudste kinderen zijn 17 en 19 jaar, de leeftijd dat de hormonen door het lichaam gieren. Althans dat dacht ik altijd. Hoe was ikzelf op die leeftijd? İk kan het me niet precies herinneren maar het andere geslacht stond toch hoog op mijn aandachtslijstje genoteerd. Misschien is dat bij mijn zoon en dochter ook het geval maar dan laten ze het in ieder geval niet zien aan hun vader.

De verleidingen voor onze twee jongste spruiten (10 en 12 jaar) situeren zich voornamelijk nog in het gebied van de onschuldige zoete orale bevrediging. Door zich te ontrekken aan het ouderlijk toezicht trachten ze zich over te geven aan het genoegen van onbeperkt schepijs eten. Voor mijn jongste zoon resulteerde dat op één van de eerste dagen in een score van 12 hoorntjes en één nacht buikpijn.

Sindsdien is zijn gedrag met betrekking tot de ijsconsumptie bepaald zelfregulariserend te noemen.

Dit is de laatste dag en morgen gaan we weer op vakantievee transport en mogen we naar huis.




Laatste update:
Consequent als onze reisorganisatie is in onze behandeling als vakantievee hebben we zojuist te horen gekregen dat ons veetransport met 11 uur vervroegd is. Nu worden we vannacht om 3 uur al opgehaald.



Klik hier voor het verslag van de volgende dag.



No comments: